Op reis - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

17 Juni 2009 | Nederland, Venlo

Op reis

Ik moet mijn reis nog reizen
mijn leven weer gaan
mijn moeder nog kussen
taal opnieuw leren verstaan

Ik moet mijn lief nog ontmoeten
alles begint weer van voor af aan
onze kinderen nog begroeten
wanneer zij komen en gaan

Ik ben verward in het heden
het verleden is te snel voorbij gegaan
nu ik zwoeg naar het zuiden
kan ik de tijd bijna stil laten staan

Wie nooit op reis gaat
komt nooit ergens aan
juist om thuis te komen
ben ik op reis gegaan

Pieter Quelle

• 17 Juni 2009 - 20:40

Herman:

Hoi Rita,

Zojuist heb ik jouw mail ontvangen en ik ben direckt gaan kijken wat er allemaal op de site staat. Verder wens jou en Hannie alle succes toe om deze lange reis te voltooien

• 17 Juni 2009 - 22:16

Marijke Daalhuizen:

Rita

Wat een mooi gedicht is dat

toi toi

Lieve groet

• 18 Juni 2009 - 15:58

Ans Kortooms:

Nou zus lief daar gaat ze dan,zet hem op het gaat zeker lukken.Geniet van alles wat je onderweg tegenkomt en het wordt een reis om nooit meer te vergeten.
    We zijn nu al benieuwd naar je eerste verhaal en zullen je op de voet volgen.Heel veel succes ook voor Hannie.
    Heel veel liefs Ans.

• 18 Juni 2009 - 19:09

Bas:

hey riet

ik heb gehoord dat je morgen vertrekt.
    ik hoop dat je een fijne tocht hebt.
    ik zal je site volgen.
    veel plezier en succes
    greetz bas.

• 18 Juni 2009 - 20:31

Dorothe Thijssen:

hoi rita

Morgen gaat het echt gebeuren: de eerste echte stappen in deze bijzondere etappe.
    Ik wens jou, samen met hannie een hele goede reis, waarin je behalve natuurlijk in santiago da compostella uiteindelijk ook
    thuis komt bij jezelf.
    Dat je veel moois mag ervaren tijdens jullie op stap zijn. Ik blijf jullie volgen! lieve groeten ook van ger,dorothé

• 19 Juni 2009 - 18:16

Gerda:

Hey Rita en Hannie

Goede reis!

Het ene gedicht lokt het andere uit;hier komt het.

Blijft niet dralen met het vergaren
    van bloemen om ze te bewaren,
    maar ga voort, want langs geheel
    Uw weg zullen aldoor bloemen bloeien.

Tagore

Liefs, Gerda

• 19 Juni 2009 - 18:21

Christel:

Vandaag was het dan zover! Eerst nog even samen op een terasje zitten, maar dan komt toch het moment van afscheid. Kleine Ernst in tranen. Ik wil met oma knuffelen!!!! Lang zwaaien en dan verdwijnen Hannie en Rita in de bossen. Veel plezier, een goede reis en veel genietmomenten toegewenst. Liefs van ons allemaal

• 20 Juni 2009 - 09:39

Fem:

En zo is dat!
    gisteren nog een aantal keren aan je zitten denken.. nu ben je dan eindelijk onderweg!.. kei tof, we wachten met spanning af naar je volgende avontuur op deze site!

Liefs Fem

• 23 Juni 2009 - 06:31

Sophie Schunken:

Hallo Rita
    We volgen jullie reis met veel belangstelling. Elke dag kijkt Ed wel even of er nieuws is. Voor mij wordt het nu spannend. Donderdag 2 juli opname en ik hoop zondag dan weer thuis te zijn.
    We wensen jullie veel wandelgenot en vooral mooi wandelweer.
    Groetjes

MUCHA SUERTE Y BESOS.

MARLICE

• 30 Juni 2009 - 16:23

Jozien:

Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. Veel plezier.

kus jozien

• 06 Juli 2009 - 08:53

Sophie:

Hallo Rita

Van zaterdag 4 juli weer thuis. Alles is goed gegaan en nu niets doen, dat is moeilijk, maar ook dat gaat voorbij. Leuke foto's heb je gemaakt. We volgen jullie reis en hebben vaak aan jullie gedacht bij die hitte. Maar ik lees dat jullie je er goed doorheen slaan. We bewonderen jullie.
    Groetjes Sophie

• 28 November 2016 - 15:18

Max Gundogmus:

Hoi oma

• 28 November 2016 - 15:24

Max Gündogmus:

Hoi oma' ik vind dit een heel mooi gedicht. Ik hoop ooit ook zo'n avontiruur als jij te worden.