Rustoord. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Rustoord. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Rustoord.

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

22 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Le petit Pressigny,

We reisden per trein naar Chateauroux zo'n 35 km waar we door Lenard en Rieja opgehaald werden om vervolgens naar hun huis te rijden. Toen zij hoorden dat ik problemen had met mijn voet boden ze spontaan aan om enkele dagen bij hen door te brengen. Het geen ik bijzonder kon waarderen want het was voor hen nog altijd 160km op en neer. We werden gastvrij ontvangen en genoten van de rust en een heerlijk maal op het terras.

22-07-2009
Inderdaad heerlijk geluierd vandaag.Vanmiddag samen gedineerd in het dorp en daarna aan mijn reisverslag gewerkt.

• 23 Juli 2009 - 09:09

Franky:

Hoy Rita doe maar ff rustig aan met die voet anders moeten we je nog een houten voet nasturen hahahahaha.Voor de rest hiet alles goed ook groeten van de familie uit Tegelen.Groeten Franky en ML

• 23 Juli 2009 - 09:48

Giovanni:

hoi Rita,
    met veel plezier volg ik jullie reis....
    niet te geloven wat jullie allemaal mee maken.... dit moet een hele ervaring zijn.
    veel succes verder !!
    groetjes
    Frank & Giovanni

• 23 Juli 2009 - 17:49

Christel Mastwijk:

Dag ladies,

Hoe gaat het nu met jullie? Wat een luxe en pech tegelijk! Rust maar goed uit voordat jullie verder lopen. Wij missen jullie wel hoor! Vooral Ernst is weer even heel chagrijnig geweest, hij vindt de wandeling wel erg lang duren. Van de week zei hij; mama, ik weet het niet, volgens mij is oma niet wandelen! Hij denkt er wel over na. Hier regent het veel maar het is wel een lekkere temperatuur. Geniet ervan en kijk goed uit. Veel liefs van ons allemaal

• 23 Juli 2009 - 17:49

Christel Mastwijk:

Dag ladies,

• 23 Juli 2009 - 22:01

Ans Kortooms:

Wat een pech met je voet.En wat een mazzel om een paar dagen te mogen genieten van al die gastvrijheid.En in alle rust je reiservaring op de site te kunnen zetten zonder te moeten zoeken naar een plek en computer die dit mogelijk maakt.
    Pas op de plaats is ook nodig om eens bij te tanken,om straks met frisse moed en een gezonde voet weer verder te gaan.
    Groetjes Ans.

• 24 Juli 2009 - 12:53

Marlice:

Hallo Dames

Ja...Soms moet je eraan geloven en denk je dat je op een dood spoor bent beland.
    Soms heb je meer moed nodig om te blijven staan dan om door te lopen.
    Maar....zij die geloven...haasten zich niet
    Je kan niet altijd op je tenen lopen,toch?
    Wie zijn eigen weg durft te lopen,verdwaalt nooit
    Jullie zullen echt niet in zeven sloten tegelijk lopen!!!!!!!!!!!!!!
    Soms moet je even uitpuffen om op adem te komen.
    Denk erom...Voor wie omhoog kijkt zijn geen grenzen.
    HET GA JULLIE GOED EN VOORZICHTIG MET JE VOET.

LIEFS MARLICE

• 24 Juli 2009 - 20:03

Connie Buskes:

Heerlijk zo een paar dagen rustig aan na al die inspanning van jullie.
    OOk wij zijn ondertussen op ons rustoord aangekomen en genieten van het niets doen en het goede weer.
    Geniet ervan en veel succes als jullie weer verder gaan.

groetjes Connie

• 25 Juli 2009 - 18:25

Leny Geraedts:

Beste Rita en Hannie, vanavond, zoals beloofd, de pelgrimsmis in de prachtige rococokapel aan de Swalmerstraat bijgewoond. Op mijn manier gebeden dat jullie de juiste weg mogen volgen.
    De deken van Roermond gaf de pelgrimszegen aan een man die binnenkort de Camino gaat volgen. Een ontroerend moment.
    Tenslotte was er gelegenheid om een relikwie van Sint Jacobus te vereren. Volgens de deken is dit boven de Alpen de grootste relikwie van Sint Jacob. De reliekschrijn in de vorm van een arm staat gewoonlijk in de kathedraal.
    Hartelijke groeten aan Rieja en Lenard, die ik enkele jaren geleden bij Blariacum Baeregood heb ontmoet.
    Rita, ik hoop dat jouw voet voorspoedig geneest.
    Meisjes, laat weer snel iets van jullie horen!

• 25 Juli 2009 - 19:17

Peter En Marlie:

Hoi Rita

Jouw kennende red je het wel met je voet, lekker even uitrusten en dan weer met volle moed verder.
    Groetjes uit Tegelen en toi toi toi

• 29 Juli 2009 - 12:38

Annie :

Hallo mikadootje, ik heb grote bewondering voor jou en lees met plezier je verhalen, nu ff bijtanken en voetje laten rusten en dan weer verder!? "CHAPEAU" voor deze voetreis en ik duim voor jou. een warme groet uit Haaften.

• 02 Augustus 2009 - 10:58

Ad En Will:

Hoi Rita en Hannie,
    Wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen op deze reis!
    Zo kunnen wij ook meegenieten van al jullie ervaringen .
    Jullie maken nog eens wat mee!

Gaat het met de voet al wat beter, Rita?
    Rust maar een beetje uit het komt zich niet op een dag!!!
    We blijven jullie in ieder geval met plezier volgen op deze grote reis.
    Liefs van ons
    Ad en Will

• 03 Augustus 2009 - 10:18

Gerda:

Lieve Rita

Wat een enorme pech ,maar ik denk een verstandig besluit.
    Ik wens je beterschap en een snel herstel.
    Ik hoop dat je genieten kan van het lekkere weer in Nederland.

Liefs, Gerda