Baaldag - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Baaldag - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Baaldag

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

22 September 2010 | Spanje, Vega de Valcarce

Woensdag 22-09-2010

Lieve allemaal,

Om 4.30 uur begonnen de eerste pelgrims al te rommelen om te vertrekken.

Waanzin maar enfin, ik draai me nog een keer om. Als het 6 uur is sta ik ook maar op. Nog niet helemaal wakker pak ik mijn spullen bij elkaar, eet wat yoghurt en ga op zoek naar de route in een nog slapend en donker Vega de Valcarce. Zonder koffie of brood ga ik verder, toch enig zins chagrijnig me afvragend waar ik mee bezig ben. Als het om 8 uur licht wordt fleur ik wat op en ben blij dat ik zie waar ik loop. Nog iets beter geluimd kom ik na 2,5 uur lopen in het eerst volgende bergdorp aan en drink er de koffie waar ik zo naar verlangde. Brood was er niet te krijgen. Onderweg eet ik wat fruit en pinda´s. Veel te vroeg kom ik aan op mijn bestemming, een bergdorp. Ik slenter wat rond maar kom al snel tot de conclusie dat er niet veel valt te beleven. Als ik Helmut ontmoet drinken we samen een biertje op het enigste terras wat het dorp rijk is.

Na een landerige dag besluit ik morgen later te vertrekken.

Liefs Rita.

• 22 September 2010 - 17:40

Tineke:

niet lopen zonder koffie
    sterkte tineke

• 22 September 2010 - 19:10

Will:

Is toch wel afzien!!
    Zorg maar dat je niet te veel afvalt!
    Liefs
    Will

• 23 September 2010 - 06:45

Peet En Ben Venlo:

hoi rita,
    na een baaldag is een goeie dag des te mooier.
    dus een baaldag hoort erbij.
    succes

peet en ben

• 23 September 2010 - 08:24

Connie:

Ja, ook een baaldag af en toe hoort erbij, hebben we tenslotte allemaal wel eens last van.
    Zorg goed voor jezelf.

liefs Connie

• 24 September 2010 - 05:50

Borwin:

Lieve Rita,
    Kop op! Het komen ook weer beteren dagen.
    Liefs Borwin

• 25 September 2010 - 16:03

Sophie:

hoy Rita
    Ik was heel blij met je kaart, 100 km is wel heel erg veel, maar het doet zo goed als je zoiets leest.
    Rita houd je taai, ik bewonder je heel erg.
    Groetjes Sophie