Verbrand - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Verbrand - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Verbrand

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

23 Mei 2013 | Spanje, Benidorm

09 – 05 – 2013
Lieve allemaal,
Ongemerkt ik had het zelf nog niet eens in de gaten ook niet tijdens het douchen vanavond maar pas nu ik in bed lig constateer ik dat de zon toch feller is geweest dan ik dacht op het strand , ik ben verbrand. Mijn huid ziet rood en ik ril van de kou. Ik sta op om mijn huid extra te verzorgen en drink een glas water. Ook mijn darmstelsel gaat behoorlijk te keer dit is waarschijnlijk te wijten aan de grote hoeveelheid uien , prei en knoflook die in mijn maaltijd zat verwerkt. Ongelooflijk wat een toestand , daar lig ik dan onder de Spaanse sterrenhemel met een gloeiende huid en een buik die te keer gaat gelijk aan de Groningse gasbel die de huizen doet schudden op zijn grondvesten. Ik kan er niet van slapen en woel me de nacht door. Om vijf uur komt er een sms binnen van Christel met de mededeling dat ze weer veilig thuis zijn gekomen en lekker gaan slapen. Toch klaar wakker stuur ik een , Welkom thuis terug.
Jammer dat ik hun bruine koppies niet kan zien en de frisse vakantie geur en uitstraling die iemand heeft na een vakantie niet kan aanschouwen. Ik geniet daar altijd enorm van. Mensen zien er dan altijd zo anders uit zo fris en ontspannen en zo vol energie. Zo nieuw zou je bijna zeggen. Bij velen zie je het jammer genoeg na een paar dagen in hun dagelijkse sleur te zijn geweest alweer wegebben. Maar toch , het moment is mooi.


Liefs Rita.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Rita

Natuurlijk heb ik al velen reizen gemaakt,veel al sportieve vakanties.Bovenstaande foto werd gemaakt tijdens een trektocht door Marokko.Maar zo'n grote tocht als deze een voettocht naar Santiago de Compostela van bijna 4 maanden zat er niet eerder in.Met ingang van 1 maart ben ik met Flexpensioen gegaan en nu gaat het er toch van komen.Het zat al lang in de planning en er is ook flink getraind en naar uit gekeken.In eerste instantie wilde ik deze tocht alleen gaan lopen maar inmiddels heeft een vriendin, Hannie besloten om onbetaald verlof te nemen en met mij dit avontuur aan te gaan.Aanvankelijk wilden we vanuit Blerick vertrekken maar nu we de strek tot Esneux al gelopen hebben en de nodige stempels in ons bezit zijn, hebben we besloten om 19 juni in Esneux te starten.We worden door onze partners begeleidt tot daar en dan zal er afscheid genomen moeten worden.

Actief sinds 07 Juni 2009
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 280254

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2023 - 15 Oktober 2023

Iberische rondreis

09 Augustus 2019 - 04 Oktober 2019

Under African skies

26 Februari 2019 - 01 April 2019

Naar het land van de Maori

31 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Terugblik op mijn camino 2016

14 Maart 2016 - 14 Maart 2016

Andalusië

24 Februari 2015 - 13 Maart 2015

Trektocht door de Sahara

31 Mei 2014 - 30 September 2014

Naar het woeste hart van een woest land.

29 April 2013 - 02 Juni 2014

Op de plaats rust in La Cala

08 Juli 2012 - 31 December 2013

In de ban van de Donau

22 September 2011 - 31 December 2012

Sultan's Trail

17 Juni 2011 - 30 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: