Verbrand - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Verbrand - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Verbrand

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

23 Mei 2013 | Spanje, Benidorm

09 – 05 – 2013
Lieve allemaal,
Ongemerkt ik had het zelf nog niet eens in de gaten ook niet tijdens het douchen vanavond maar pas nu ik in bed lig constateer ik dat de zon toch feller is geweest dan ik dacht op het strand , ik ben verbrand. Mijn huid ziet rood en ik ril van de kou. Ik sta op om mijn huid extra te verzorgen en drink een glas water. Ook mijn darmstelsel gaat behoorlijk te keer dit is waarschijnlijk te wijten aan de grote hoeveelheid uien , prei en knoflook die in mijn maaltijd zat verwerkt. Ongelooflijk wat een toestand , daar lig ik dan onder de Spaanse sterrenhemel met een gloeiende huid en een buik die te keer gaat gelijk aan de Groningse gasbel die de huizen doet schudden op zijn grondvesten. Ik kan er niet van slapen en woel me de nacht door. Om vijf uur komt er een sms binnen van Christel met de mededeling dat ze weer veilig thuis zijn gekomen en lekker gaan slapen. Toch klaar wakker stuur ik een , Welkom thuis terug.
Jammer dat ik hun bruine koppies niet kan zien en de frisse vakantie geur en uitstraling die iemand heeft na een vakantie niet kan aanschouwen. Ik geniet daar altijd enorm van. Mensen zien er dan altijd zo anders uit zo fris en ontspannen en zo vol energie. Zo nieuw zou je bijna zeggen. Bij velen zie je het jammer genoeg na een paar dagen in hun dagelijkse sleur te zijn geweest alweer wegebben. Maar toch , het moment is mooi.

Liefs Rita.