Vleugels - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Vleugels - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Vleugels

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rita

13 Juni 2009 | Nederland, Venlo

Lieve allemaal,

De tijd vliegt en er valt nog het een en ander te regelen. Nog even dit en nog even dat. Ook zijn er de leuke reacties van mensen die je nog even persoonlijk of met een lief kaartje dan wel telefonisch gedag willen zeggen. Zondag was het even schrikken want toen viel Max onze kleinzoon van de trap. Dat werd een nacht ziekenhuis opname, ter observatie. Gelukkig viel het mee. Hij rent en vliegt alweer als van ouds.

Nu wil ik het toch niet helemaal uit de hand laten lopen tijdens mijn pelgrims tocht wat mijn vrouwelijke aantrekkelijkheid betreft en besloot om een lekker parfum te kopen. Dat zal na vier maanden ook wel geen zoden meer aan de dijk zetten. Ik neem aan dat we dan allemaal het zelfde ruiken, maar enfin. Er werd een flesje besteld bij Douglass dit zou beslist in de rugzak kunnen. Blij ging ik het ophalen en wat schets mijn verbazing, zitten er twee enorme duiven op de afsluitdop met vleugels zo groot. Ik zie de gezichten al voor me in de herberg waar we met velen op een slaapzaal slapen als ik mijn wondermiddel tevoorschijn tover. Het zal de nodige hilariteit opwekken. Nu vraag ik mij af of er misschien iemand is die nog een oude afsluitdop heeft, maar de tijd is knap. Wellicht zit er niets anders op dan een ander parfum te kopen.



Lieve groet Rita.

--------------------------------------------------------------------------------
Alle tips en trics. Ontdek nu de nieuwe Windows Live

  • 13 Juni 2009 - 09:55

    Femke Kortooms:

    Nou dat heb je goed gedaan rita! en als je nou helemaal links onderaan deze site kijkt.. kan je zien dat jouw verhaal al 249 keer is gelezen! Liefs fem

  • 17 Juni 2009 - 22:25

    Marijke:

    Als je van de natuur houdt is lekker stinken geen probleem hoor!!!!!!!!!ha.ha.
    Laat die duiven maar lekker
    met rust

    Lieve groet Marijke

  • 18 Juni 2009 - 17:03

    Bea Visser-trienen:

    Engelen, 18 juni 2009

    Lieve Rita,

    Morgen ga je op weg!
    Spannend!
    Ton en ik zullen je volgen. Wij zullen voor je bidden voor een goede en behouden reis naar Santiago de Postela.
    Heel veel liefs van ons beiden

    Ton en Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rita

Natuurlijk heb ik al velen reizen gemaakt,veel al sportieve vakanties.Bovenstaande foto werd gemaakt tijdens een trektocht door Marokko.Maar zo'n grote tocht als deze een voettocht naar Santiago de Compostela van bijna 4 maanden zat er niet eerder in.Met ingang van 1 maart ben ik met Flexpensioen gegaan en nu gaat het er toch van komen.Het zat al lang in de planning en er is ook flink getraind en naar uit gekeken.In eerste instantie wilde ik deze tocht alleen gaan lopen maar inmiddels heeft een vriendin, Hannie besloten om onbetaald verlof te nemen en met mij dit avontuur aan te gaan.Aanvankelijk wilden we vanuit Blerick vertrekken maar nu we de strek tot Esneux al gelopen hebben en de nodige stempels in ons bezit zijn, hebben we besloten om 19 juni in Esneux te starten.We worden door onze partners begeleidt tot daar en dan zal er afscheid genomen moeten worden.

Actief sinds 07 Juni 2009
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 281693

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2023 - 15 Oktober 2023

Iberische rondreis

09 Augustus 2019 - 04 Oktober 2019

Under African skies

26 Februari 2019 - 01 April 2019

Naar het land van de Maori

31 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Terugblik op mijn camino 2016

14 Maart 2016 - 14 Maart 2016

Andalusië

24 Februari 2015 - 13 Maart 2015

Trektocht door de Sahara

31 Mei 2014 - 30 September 2014

Naar het woeste hart van een woest land.

29 April 2013 - 02 Juni 2014

Op de plaats rust in La Cala

08 Juli 2012 - 31 December 2013

In de ban van de Donau

22 September 2011 - 31 December 2012

Sultan's Trail

17 Juni 2011 - 30 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: