Vleugels - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Vleugels - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Vleugels

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rita

13 Juni 2009 | Nederland, Venlo

Lieve allemaal,

De tijd vliegt en er valt nog het een en ander te regelen. Nog even dit en nog even dat. Ook zijn er de leuke reacties van mensen die je nog even persoonlijk of met een lief kaartje dan wel telefonisch gedag willen zeggen. Zondag was het even schrikken want toen viel Max onze kleinzoon van de trap. Dat werd een nacht ziekenhuis opname, ter observatie. Gelukkig viel het mee. Hij rent en vliegt alweer als van ouds.

Nu wil ik het toch niet helemaal uit de hand laten lopen tijdens mijn pelgrims tocht wat mijn vrouwelijke aantrekkelijkheid betreft en besloot om een lekker parfum te kopen. Dat zal na vier maanden ook wel geen zoden meer aan de dijk zetten. Ik neem aan dat we dan allemaal het zelfde ruiken, maar enfin. Er werd een flesje besteld bij Douglass dit zou beslist in de rugzak kunnen. Blij ging ik het ophalen en wat schets mijn verbazing, zitten er twee enorme duiven op de afsluitdop met vleugels zo groot. Ik zie de gezichten al voor me in de herberg waar we met velen op een slaapzaal slapen als ik mijn wondermiddel tevoorschijn tover. Het zal de nodige hilariteit opwekken. Nu vraag ik mij af of er misschien iemand is die nog een oude afsluitdop heeft, maar de tijd is knap. Wellicht zit er niets anders op dan een ander parfum te kopen.

Lieve groet Rita.

Alle tips en trics. Ontdek nu de nieuwe Windows Live

• 13 Juni 2009 - 09:55

Femke Kortooms:

Nou dat heb je goed gedaan rita! en als je nou helemaal links onderaan deze site kijkt.. kan je zien dat jouw verhaal al 249 keer is gelezen! Liefs fem

• 17 Juni 2009 - 22:25

Marijke:

Als je van de natuur houdt is lekker stinken geen probleem hoor!!!!!!!!!ha.ha.
    Laat die duiven maar lekker
    met rust

Lieve groet Marijke

• 18 Juni 2009 - 17:03

Bea Visser-trienen:

Engelen, 18 juni 2009

Lieve Rita,

Morgen ga je op weg!
    Spannend!
    Ton en ik zullen je volgen. Wij zullen voor je bidden voor een goede en behouden reis naar Santiago de Postela.
    Heel veel liefs van ons beiden

Ton en Bea