Eindelijk beroemd !!!!!! - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu Eindelijk beroemd !!!!!! - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Rita Mastwijk - WaarBenJij.nu

Eindelijk beroemd !!!!!!

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

08 Juli 2009 | Frankrijk, Troyes

Lieve allemaal,

Waarom ik in Troyes zit vertel ik later. In ieder geval dacht ik, ah een internet cafe. Heb ik hier een half uur zitten zwoegen is de boel niet opgeslagen. Jammer voor jullie maar ook voor mij.

Enfin , mijn vorig verhaal Aubigny les Pothees werd niet opgeslagen, ik heb er nu echter ook geen zin meer in. Andere keer.

Ik zal nog vertellen wat ons de volgende dag is overkomen en dan moet ik weer verder.

Voor Ernstje en Max een extra knuffel van oma.

Veel liefs Rita.

Lalobbe-La Besace
30-06-2009

12 km !!!!

Dat is niet veel ben ik met iedereen eens maar we zijn wel in een klap beroemd.
Nadat we ons verlopen hebben en netjes achter elkaar langs een of andere ongezellig D weg sjokken, omdat we 5 km terug moeten lopen gebeurde er opeens van alles om ons heen en in no time zijn we omringd door zes mensen die ons van alles vragen. Het blijkt de Franse T.V te zijn en twee personen die de door ons gelopen route op papier hebben gezet. De laatste willen weten of de route goed vertaald is. Nou daar sjort nogal het een en ander aan en daar willen ze meer over weten. We geven te kennen dat we niet zo veel tijd hebben omdat we anders ons overnachting adres niet halen. Dat was wat hun betreft geen enkel probleem. Ze boden ons een lunch aan en daarna zouden de opnames volgen. Zo gezegd zo gedaan, er werd gezellig getafeld, notities gemaakt omtrent de route en toen de opnames. Nou dat was wat, ik voelde me een echte ster want het moest iedere keer opnieuw, zoals men ook wel ziet met film opnames. We hebben vreselijk veel gelachen en plezier gehad. Of het wat geworden is mogen jullie zeggen.

Dus blijf T.V kijken!!!

• 08 Juli 2009 - 14:18

Dorothé Thijssen:

Wat een pech, zo'n half uurtje voor niks tikken!
    Is het bij jullie inmiddels ook wat meer afgekoeld? hier wel: het waait behoorlijk en is 19gr. Bedankt voor jullie kaartje en stap lekker door met hopenlijk minder blaren!

• 08 Juli 2009 - 17:04

Bea Visser-trienen:

Engelen, 8 juli 2009

Hallo Sterren van Kanjers,

Jammer dat jullie wat kilometers terug moesten lopen en dat jullie verslag niet is opgeslagen maar door het teruglopen zijn jullie wel t.v.-sterren geworden. Als er "iets" over Santiago over televisie of radio komt, zijn wij op onze hoede.
    Zaterdag 11 juli a.s. gaan wij met de caravan naar Cadzand voor vijf weken. Wij hebben een laptop, dus ik probeer op jullie verslagen te reageren.
    Heel veel liefs en succes met jullie veelbelovende tocht.
    Knuffel ook van Ton,
    Bea

• 08 Juli 2009 - 17:27

MARLICE UIT HELMOND:

HALLO T.V.STERREN

KOMT HET DOOR DE CHAMPAGNE,DAT JULLIE VERKEERD GELOPEN ZIJN?

KIJK IEDERE KEER WEER UIT NAAR JULLIE AVONTUREN.

GEWELDIG OM TE LEZEN!!!!
    MET RESPECT.

EN VOOR DE ECHTE PELGRIM:

"IN OMNIBUS RESPICE FINEM." OFTEWEL:

"HOUDT IN ALLES JE EINDDOEL VOOR OGEN".

PAS GOED OP JULLIE ZELF EN BON VOYAGE!!!!!!!!!!!!

VEEL LIEFS!

• 08 Juli 2009 - 21:24

Ans Kortooms:

Waar een ongezellige D weg en 5km terug lopen niet allemaal goed voor is,in een klap beroemd worden overkomt niet iedereen.En ook nog een lunch aangeboden krijgen en je reiservaring mogen vertellen is natuurlijk helemaal geweldig.Geniet ervan. Liefs Ans.

• 08 Juli 2009 - 21:32

Fem:

wat krijgen we nou... wordt Aunty ineens bekroond tot "Famous Aunty"! die TV gaan we zeker volgen ;).. misschien wordt acteren naar je tocht wel je nieuwe roeping! haha.. Leuk om te horen dat het zo goed met je gaat! vandaag zijn oma, mam en ik op bezoek geweest bij Christel en de kids.. ergggg leuk :D.. Max die was natuurlijk meteen ondeugend en begon al te lachen toen hij me zag, Ernstje daarentegen moest ff wennen maar wilde daarna niets liever dan knuffelen haha..

Nou riet, geniet ervan nog.. en ik ga zo nu en dan de Franse, Belgische en Nederlandse tv zenders checken!

Liefs Fem

• 09 Juli 2009 - 13:17

Tineke:

Leuk je reisverslag te lezen hebben jullie een schema gemaakt? veel loopplezier

• 19 Juli 2009 - 12:00

Ida:

nou dames, volgens mij is het genieten bij jullie. Vanmorgen eindelijk Ernst te pakken gekregen. Dat baasje is toch zo druk.Ik was wel op tijd want morgen gaat hij op pad en hij hoopt een paar weekjes te fietsen en jou te treffen, Riet. Als je straks terugkomt is het wel wennen want zoveel vriendelijkheid zijn wij hier toch niet gewend. Al moet ik zeggen, als je wandelt, de mensen hier ook vriendelijk groeten. Je krijgt hier alleen geen eten en drankjes aangeboden. Ik stop d'r weer mee en Rita, let goed op dat je niet weer kilometers terug moet lopen. Wij wensen jullie nog heel veel plezier en tot het volgende bericht